lauantai 29. maaliskuuta 2014

Sh´bam: hei me twerkataan!

Torstaina pääsin pitkästä aikaa Sh´bam-tunnille. Oikeastaan juuri sopivasti uuden ohjelman ekalle tunnille. Ja anna mun kaikki kestää: tässä ohjelmassa twerkataan! Työkavereiden kanssa on useammankin kerran naureskeltu huvittuneena twerkkaamiselle ja kun ohjaaja sitten tunnin aluksi kuvaili uutta ohjelmaa, mun eka ajatus olikin, että ENKÄ!!! Siis mähän olen ihan aikuinen ihminen, enkä tähän kyllä ryhdy! Mutta eihän siinä mikään auttanut. Sitä paitsi siellä oli monta paljon mua aikuisempaa, jotka antoi palaa ihan mukisematta. Ja kun vauhtiin pääsi ja valot sammui, niin hauska tuntihan se oli :D Missä voisi olla vapautuneempi olotila tanssia, riehua ja hullutella, kuin naisten kesken hämärässä salissa musiikin pauhatessa? Hiki tuli, vaikka mua kyllä nauratti koko ajan. Mutta ehkä juuri siksi odotan jo ensi torstaita... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti