keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Ruumis jätesäkissä








Olen pussittanut tänä iltana koulun halloween-diskoa varten 53 pussia popcornia. Ja tietenkin ne piti ensin poksutella. Väsyttää. Parikymmentä pussillista odottaa vielä pussitusta. Saavat odottaa huomiseen...

Kesken popcorn urakan päätin kokeilla millaisen jätesäkki-ruumiin saisin aikaiseksi. Inhan idean olen pongannut joskus Pinterestistä ja se oli jäänyt mieleen muhimaan ja odottamaan sopivaa hetkeä toteutukselle... Koulun halloween juhlien kammokujalle se on varmaan ihan sopivaa rekvisiittaa. Ruumista tehdessä mua nauratti lopulta niin paljon, että lapset tuli kysymään itkenkö mä. Ennen jätesäkkiin laittamista vartalo alkoi näyttää niin oikealta, etten meinannut enää uskaltaa koskea siihen...

Hienohan siitä tuli; mun hienoin askartelu pitkään aikaan! Tarvikkeet "ruumiiseen" löytyy kotoa keneltä tahansa. Vartalona on tyyny ja jalkoina farkut, jonka lahkeisiin työnsin löyhästi rullatut kylpypyyhkeet. Tyynylle puin hupparin, jonka hihoihin laitoin myös pyyherullat. Pää on pallo, jonka laitoin t-paidan sisään ja paidan helmat työnsin hupparin kaula-aukosta sisään, jotta pää pysyy paikoillaan. On se kyllä hieno. Mun tekisi niin mieli nostaa se auton takapenkille huomiseksi ja odottaa huomaisiko kukaan sitä työpaikan parkkipaikalla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti